ОД СМЕШНО НА ПОСМЕШНО… – ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ…

Αυτή η πινακίδα ήταν στον καινούργιο αυτοκινητόδρομο Λέριν/Φλώρινα – Νεγκότσσανι/Νίκη, νέος δρόμος χρηματοδοτούμενος και από Κοινοτικά Ταμεία. Θα έπρεπε να παραδοθεί σε κυκλοφορία αυτές τις ημέρες.

Ο δρόμος οδηγεί στη Δημοκρατία της Μακεδονίας και τελειώνει δίπλα στο συνοριακό σταθμό.

Η πινακίδα ανέγραφε αυτό που πρέπει να γράφει, δηλαδή, το όνομα της πρώτης γειτονικής πόλης στην διπλανή χώρα. Δίπλα στο όνομα της πόλης πρέπει να αναγράφεται το ΜΚ σε κύκλο όπως αντίστοιχα για πινακίδες που οδηγούν προς Ελλάδα αναγράφεται το GR.

Αυτό ισχύει διεθνώς σύμφωνα με τους ανάλογους κανόνες κυκλοφοριακής σήμανσης σχετικα με τις πινακίδες. Στη πινακίδα δεν υπάρχει το ΜΚ μέσα σε λευκό κύκλο, όπως είναι υποχρέωση της χώρας μας και έτσι όπως έχει αναγνωρίσει και υπογράψει.

Το γελοίο όμως της όλης υπόθεσης ,,έσκασε,, λίγες μέρες μετά την τοποθέτηση της πρώτης πινακίδας…

Η κατασκευαστική εταιρεία που θα παραδώσει το δρομο – με καθυστέρηση – δέχθηκε πιέσεις από επαγγελματίες εθνικιστές, νεόκοπους “Μακεδονομάχους” και κατηγορίες για τη χρήση του όρου”Μπίτολα” – “Bitola” στη πινακίδα απαιτώντας να γράφει αντί “Μπίτολα” “Μοναστήρι”.

Ω! Του θαύματος…
Η εταιρεία άμεσα έκανε παραγγελία με νέες πινακίδες γιατί δεν είναι μόνο μία στο δρόμο περίπου 20 χιλιομέτρων. Κατέφτασε και γερανοφόρο και άλλαξε αυτές τις πινακίδες με τις νέες…που ήδη παρέλαβε.

Με άλλα λόγια ακολουθούν οι κατασκευαστικές εταιρείες μεγαλοιδεατικές ορέξεις και πολιτικές, επαγγελματιών “πατριωτών” στη χώρα …άλλωστε κατ’ αυτούς το “ελληνικότατο Μοναστήρι δεν απελευθερώθηκε στους Βαλκανικούς πολέμους 1912-13 όπως και η ,,Γευγελή,, και η ,,Στρώμνιτσα,,…

Τέτοιες ηλιθιότητες – και όχι μόνον – κάνουν στη χώρα μας οι αρμόδιοι…

Φυσικά θα υπάρξει και νομικό διεθνές πρόβλημα για τη χρήση σε πινακίδα του όρου αφού διεθνώς έχουν κατοχυρωθούν ονομασίες πόλεων κάθε χώρας, αφού ο αυτοκινητόδρομος είναι ενταγμένος σε διεθνές δίκτυο αυτοκινητόδρομων.

Η Εγνατία “έξυπνα” στη λεγόμενη Νέα Εγνατία σε κόμβους που δείχνουν (σήμα) το δρόμο για τη πρωτεύουσα άλλης χώρας έγραψαν “Skopja” ενώ έπρεπε “Skopje” γιατί έτσι έπρεπε σύμφωνα μα τα διεθνή στάνταρντ…

Θα μπορούσε δια διπλωματικής οδού η Νέα Εγνατία να αλλάξει το Skopja σε Skopje αν διαμαρτυρηθούν οι γείτονες…

Φανταστείτε το “πανηγύρι” με το “Μοναστήρι” στις νέες πινακίδες … στη πινακίδα της δεύτερης φωτογραφίας…

Δεν φαντάζομαι βέβαια οι γείτονες να αλλάζουν πινακίδες αυτοκινητοδρόμων και να γράφουν Solun αντί “Thessaloniki”, “Lerin” αντί “Florina”, “Kukush” αντί “Κιλκίς” κλπ.

Αρμόδιοι στο ΥΠΕΧΩΔΕ ξυπνήστε αν έχετε μυαλουδάκι και δεν γνωρίζετε τα τεκταινόμενα …

Παύλος Φιλίποβ Βοσκόπουλος

δεν επιτρέπονται τα σχόλια.

Κατηγορίες

Ευχαριστούμε θερμά τους Μακεδόνες οικονομικούς μας μετανάστες σε Αυστραλία, Καναδά και δυτική Ευρώπη, όπως και τους φίλους μας απ’ όλα τα μέρη της Ελλάδας, για την οικονομική στήριξη της έκδοσης της Нова Зора. Благодариме - Μπλαγκοντάριμε


ALPHA BANK

Account 852 00 2101 031390

IBAN: GR47 0140 8520 8520 0210 1031 390

BIC: CRBAGRAA

Μηνιαίες Εκδόσεις

Македонска Ризница
  • ,ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΕΥΧΩΝ
    РАЗГЛЕДУВАЊЕ НА ПРЕТХОДНИ БРОЕВИ
  • 2016 (147)
  • 2015 (416)
  • 2014 (404)
  • 2013 (377)
  • 2012 (372)
  • 2011 (323)
  • 2010 (202)